Ўкараненне асабістых электронных кабінетаў у наступным выключыць папяровую цяганіну і зэканоміць час.
Мяркуецца, што Е-кабінет стане для беларусаў самым простым і эфектыўным спосабам атрымання дзяржаўных паслуг і ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у электронным выглядзе. З'явіцца ён аўтаматычна, на падставе персанальных дадзеных з агульнага рэгістра насельніцтва на базе адзінага партала электронных паслуг. Кабінет кожнага чалавека будзе надзейна абаронены тэхналогіяй шыфравання каналаў дадзеных. Увайсці ў яго зможа толькі сам ўладальнік. Для гэтага неабходна будзе аўтарызавацца з дапамогай ID-карты ці электроннай лічбавай подпісі (ЭЛП), усталяваць бясплатную кліенцкую праграму і пры ўваходзе на партал ўвесці ПІН-код.
Для чаго патрэбен Е-кабінет?
З 1 студзеня 2021 года са асабістага электроннага кабінета любы жадаючы зможа ўстаць на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў, вярнуць залішне выплачаныя мытныя плацяжы, зарэгістравацца пры часовым ўездзе ў Беларусь. Акрамя гэтага, можна будзе атрымаць звесткі для праверкі добранадзейнасці дзелавой рэпутацыі; інфармацыю аб правах і пра абмежаванні правоў на капітальную пабудову, будынак, збудаванне; звесткі аб плацельшчыках і аб iншых абавязаных асобах. У далейшым (да 2024 года) праз Е-кабінет беларусы атрымаюць доступ і да іншых электронных сэрвісаў. Такім чынам, выкарыстанне асабістага электроннага кабінета дазволіць у агляднай будучыні адмовіцца ад папяровай валакіты і зэканоміць час.
Крыніца: https://1prof.by/