ГалоўнаяНавіныНавіны ААТАдзіны дзень інфармавання. Беларускія брэнды на міжнароднай арэне

Адзіны дзень інфармавання. Беларускія брэнды на міжнароднай арэне

 

Матэрыял падрыхтаваны Акадэміяй кіравання пры Прэзідэнце Рэспублікі Беларусь
на аснове звестак Міністэрства прамысловасці Рэспублікі Беларусь,
Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь, Міністэрства спорту і турызму Рэспублікі Беларусь,
Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Рэспублікі Беларусь,
інфармацыйнага агенцтва "БелТА", выдавецкага дома "Беларусь сегодня", афіцыйных сайтаў беларускіх прадпрыемстваў

 
Сёння свет стаіць на парозе глабальных змен. У гэтых умовах Рэспубліцы Беларусь важна не згубіцца на міжнароднай арэне, захаваць сваю ўнікальнасць і непаўторнасць.

Наша краіна вядомая не толькі як агульнапрызнаная міратворчая пляцоўка або надзейны партнёр у галіне міжнародных адносін. Яна славіцца сваімі брэндамі, прызнанымі далёка за яе межамі. Гэтая слава павінна быць захавана і прымножыць.

Сучасная Беларусь - гэта смачныя малочныя прадукты і кандытарскія вырабы, перспектыўныя IT-распрацоўкі і моцнае машынабудаванне, якасная касметыка і трыкатаж, унікальная прырода і многае іншае. У кожнай сферы можна вылучыць брэнд і не адзін! Нам па праву ёсць чым ганарыцца!

Векавы лес "Белавежскай пушчы", Нацыянальны парк "Браслаўскія азёры", беларускі лён, трыкатаж "Мілавіца", панчошна-шкарпэткавыя вырабы "Контэ Спа", трактар ​​"Беларус", кар'ерны самазвал "БелАЗ", малочныя брэнды "Савушкін прадукт" і " Бабуліна Крынка ", рыбная прадукцыя" Санта Брэмар ", прамысловы гігант" Беларуськалій ", фестываль" Славянскі базар ", Нясвіжскі і Мірскі замкі - беларускія брэнды можна пералічваць доўга.

За кожным з іх - нястомную працу беларусаў, іх ініцыятыва і крэатыўнасць, а таксама падтрымка з боку дзяржавы і асабіста Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь А. Р. Лукашэнка.

Ўвага з боку кіраўніцтва краіны невыпадкова. Беларусі трэба на ўвесь голас заяўляць пра сябе на сусветнай арэне. Пра гэта гаварыў Кіраўнік дзяржавы ў ліпені 2017 года на нарадзе па прыярытэтам знешняй палітыкі краіны. Аднымі з ключавых задач, на думку Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, з'яўляюцца павышэнне эфектыўнасці знешнеэканамічнай дзейнасці, рэалізацыя новай стратэгіі экспарту, заснаванай на паляпшэнні яго якаснай структуры, і нарошчванне экспарту паслуг. "Трэба прасоўваць не толькі марку" Зроблена ў Беларусі ", але і такія брэнды, як" Вучыцца ў Беларусі "," Адпачываць у Беларусі "," Займацца спортам у Беларусі "," Лячыцца ў Беларусі "і іншыя", - адзначыў беларускі лідэр .

Рэспубліка Беларусь у міжнародных рэйтынгах
 
За гады незалежнасці Беларусь зрабіла ўражлівы крок наперад у грамадска-палітычным і сацыяльна-эканамічным развіцці, дамаглася прыкметных поспехаў на міжнароднай арэне, стала удзельнікам новых інтэграцыйных праектаў, пашырыла кола замежных партнёраў і саюзнікаў, асвоіла і замацавала за сабой новыя перспектыўныя рынкі.

У вельмі цяжкім геапалітычным кантэксце мы не дапусцілі пранікнення да нас хаосу і гвалту, збераглі мір, бяспеку, стабільнасць у грамадстве і дзяржаве. Нашай краіне ўдалося знайсці баланс у дыялогу з рознымі полюсамі сілы. Выбудаваныя ўзаемавыгадныя мадэлі супрацоўніцтва з большасцю членаў сусветнай супольнасці. Голас Беларусі цвёрда і ўпэўнена гучыць на найбуйнейшых міжнародных пляцоўках.

 

Падзяліцца:
Меню
Обратный звонок

Информационнае сообщение в Попапе

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem Ipsum.