Матэрыял падрыхтаваны Акадэміяй кіравання пры Прэзідэнце Рэспублікі Беларусь
на аснове звестак Міністэрства прамысловасці Рэспублікі Беларусь,
Міністэрства культуры Рэспублікі Беларусь, Міністэрства спорту і турызму Рэспублікі Беларусь,
Міністэрства прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя Рэспублікі Беларусь,
інфармацыйнага агенцтва "БелТА", выдавецкага дома "Беларусь сегодня", афіцыйных сайтаў беларускіх прадпрыемстваў
Сёння свет стаіць на парозе глабальных змен. У гэтых умовах Рэспубліцы Беларусь важна не згубіцца на міжнароднай арэне, захаваць сваю ўнікальнасць і непаўторнасць.
Наша краіна вядомая не толькі як агульнапрызнаная міратворчая пляцоўка або надзейны партнёр у галіне міжнародных адносін. Яна славіцца сваімі брэндамі, прызнанымі далёка за яе межамі. Гэтая слава павінна быць захавана і прымножыць.
Сучасная Беларусь - гэта смачныя малочныя прадукты і кандытарскія вырабы, перспектыўныя IT-распрацоўкі і моцнае машынабудаванне, якасная касметыка і трыкатаж, унікальная прырода і многае іншае. У кожнай сферы можна вылучыць брэнд і не адзін! Нам па праву ёсць чым ганарыцца!
Векавы лес "Белавежскай пушчы", Нацыянальны парк "Браслаўскія азёры", беларускі лён, трыкатаж "Мілавіца", панчошна-шкарпэткавыя вырабы "Контэ Спа", трактар "Беларус", кар'ерны самазвал "БелАЗ", малочныя брэнды "Савушкін прадукт" і " Бабуліна Крынка ", рыбная прадукцыя" Санта Брэмар ", прамысловы гігант" Беларуськалій ", фестываль" Славянскі базар ", Нясвіжскі і Мірскі замкі - беларускія брэнды можна пералічваць доўга.
За кожным з іх - нястомную працу беларусаў, іх ініцыятыва і крэатыўнасць, а таксама падтрымка з боку дзяржавы і асабіста Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь А. Р. Лукашэнка.
Ўвага з боку кіраўніцтва краіны невыпадкова. Беларусі трэба на ўвесь голас заяўляць пра сябе на сусветнай арэне. Пра гэта гаварыў Кіраўнік дзяржавы ў ліпені 2017 года на нарадзе па прыярытэтам знешняй палітыкі краіны. Аднымі з ключавых задач, на думку Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, з'яўляюцца павышэнне эфектыўнасці знешнеэканамічнай дзейнасці, рэалізацыя новай стратэгіі экспарту, заснаванай на паляпшэнні яго якаснай структуры, і нарошчванне экспарту паслуг. "Трэба прасоўваць не толькі марку" Зроблена ў Беларусі ", але і такія брэнды, як" Вучыцца ў Беларусі "," Адпачываць у Беларусі "," Займацца спортам у Беларусі "," Лячыцца ў Беларусі "і іншыя", - адзначыў беларускі лідэр .
Рэспубліка Беларусь у міжнародных рэйтынгах
За гады незалежнасці Беларусь зрабіла ўражлівы крок наперад у грамадска-палітычным і сацыяльна-эканамічным развіцці, дамаглася прыкметных поспехаў на міжнароднай арэне, стала удзельнікам новых інтэграцыйных праектаў, пашырыла кола замежных партнёраў і саюзнікаў, асвоіла і замацавала за сабой новыя перспектыўныя рынкі.
У вельмі цяжкім геапалітычным кантэксце мы не дапусцілі пранікнення да нас хаосу і гвалту, збераглі мір, бяспеку, стабільнасць у грамадстве і дзяржаве. Нашай краіне ўдалося знайсці баланс у дыялогу з рознымі полюсамі сілы. Выбудаваныя ўзаемавыгадныя мадэлі супрацоўніцтва з большасцю членаў сусветнай супольнасці. Голас Беларусі цвёрда і ўпэўнена гучыць на найбуйнейшых міжнародных пляцоўках.